Bu Blogda Ara

20 Mayıs 2015 Çarşamba

+ 11000 - Bir Taşın 11.000 km’lik Hikayesi: Nepal- Hindistan Fotoğraf Sergisi

Tarık Gök,  +11000, "Bir Taşın 11.00 km’lik Hikayesi" adlı fotoğraf sergisiyle [İstiklal Mahallesi, Çandarlı Sokak, No: 25, Eskişehir] değartlab’da 29 mayıs - 20 haziran 2015 tarihleri arasında sanat severlerle buluşuyor.

Himalayalar’ın tepesinden aldığı taşı Arap Denizi, Bengal Körfezi ve Hint Okyanusu’nun birleştiği Kanyakumari’ye dek taşıyan ve bu serüveni fotoğraflayan gezgin sanatçı, fotoğrafın kendisi için bir tutku olduğunu söylüyor; “fotoğraf peşinde yola çıktım ve bu aşk gezginliğe dönüştü” diyor.

Görüp öğrendikçe fotoğraf peşinde koştukça beynindeki sınırların da kalktığını ifade eden Gök, bunun bir bağımlılığa dönüştüğünü aktarıyor.

Gök, “Himalayaların zirvesine doğru 21 gün süren yolculuğumda Nepal’de Everest Ana Kampı’nda elime aldığım taşı, Hindistan’ın en güney ucunda denizle buluşturmaya karar verdim. Bu taşla birlikte benim de 7 bin km’lik ilk hikayem başlamış oldu. Arap Denizi, Bengal Körfezi ve Hint Okyanusu’nun birleştiği Kanyakumari’ye dek karşılaştığım yüzleri, kentleri görüntüledim. İzmir’de açtığım ilk sergiden sonra tekrar Hindistan’a gidip 4 bin km.’lik bir fotoğraf serüveni daha yaşadım. Bir sonraki sergi belki + 15000 olarak devam edecek” derken serüveninin devamının geleceğinin sinyallerini veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder